cheap twitter followers
Jan
19

2017

C.M.H.: POST INTERNET: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, MARKETING ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ @ LYY 23 JAN.

Category: Education, Events


Βίντεο από την εκδήλωση:

Έκφραση στο ίντερνετ. Μουσικές περσόνες στο ίντερνετ. Επικοινωνία στο ίντερνετ. Παρουσίαση του μουσικού έργου στο ίντερνετ. Προώθησή του στο ίντερνετ. Υπερέκθεση στο ίντερνετ — κι αν κάτι πάει στραβά… διαγράφονται τα ίχνη από το ίντερνετ;

Η ομάδα Critical Music Histories την Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου στις 19:30, ξεκινά την ενότητα No Under, Just Ground.
Στο πρώτο μέρος της, “Post-Internet: καλλιτεχνική έκφραση, marketing και τέτοια”, οι Παναγιώτης Σπούλος & Παναγιώτης Λαδάς μιλούν για την post-internet μουσική παραγωγή. Έξω από το ίντερνετ. Στο Les Yper Yper.

Είσοδος ελεύθερη, με κουτί προαιρετικής συνεισφοράς.
[σύνδεσμος της εκδήλωσης στο Facebook]

 

No Under, Just Ground #1

Post-Internet: καλλιτεχνική έκφραση, marketing και τέτοια

– Κατά πόσο η καλλιτεχνική έκφραση “συμβιβάζεται” λόγω των ρυθμών της προώθησής της μέσω internet;
– Ενδέχεται να υπάρχει κορεσμός στο γενικότερο ενδιαφέρον του μέσου ακροατή λόγω της ευκολίας πρόσβασης στην πληροφορία;
– Πόσο εύκολο είναι να σβήσει κάποιος την διαδικτυακή του παρουσία;
– Το “κυνήγι του θησαυρού” και το “exclusivity” ως όρος του marketing.

Το No Under, Just Ground είναι ένα project υπό την επιμέλεια του υποψήφιου διδάκτορα Παναγιώτη Λαδά, το οποίο εντάσσεται στις δράσεις της ομάδας Critical Music Histories. Στα πλαίσια του θα διοργανωθεί ένας αριθμός ομιλιών-ανοιχτών συζητήσεων από ανθρώπους που, με διάφορους τρόπους, ανήκουν στην underground κοινότητα της Ελλάδας, ώστε να συζητηθούν θέματα σχετικά με το αντικείμενο αυτό.

Το ύφος των ομιλιών θα κρατηθεί αυστηρά ημιεπίσημο.

 

Παναγιώτης Σπούλος:

Ο Παναγιώτης Σπούλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981 και ασχολείται ενεργά με τη μουσική από την εφηβεία του. Οργάνωσε το πρώτο του μουσικό φεστιβάλ το 1999 στο Δημαρχείο Καισαριανής, μια εκδήλωση οικονομικής ενίσχυσης υπέρ των τότε σεισμοπαθών. Αποφοίτησε από τον ΑΚΤΟ με άριστα ως Graphic Designer το 2002 και μέχρι σήμερα η γραφιστική αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του.
Μια αξιοσημείωτη συνεργασία είναι αυτή με την Δέσμη Εκδοτική όπου ως Creative Media Art για 7 χρόνια κομψοτέχνησε (direct και covert) διαφημίσεις μεγάλων πελατών (ΟΤΕ, Jameson, Coca Cola και αμέτρητους άλλους) στο Αθηνόραμα και στα λοιπά περιοδικά της εταιρείας, ενώ εκτέλεσε χρέη in-house διαφημιστικής για θεσμούς όπως οι Χρυσοί Σκούφοι και τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού. Ταυτόχρονα, η μουσική του δράση μπορεί να θεωρηθεί αξιοσημείωτη, απαριθμώντας δεκάδες κυκλοφορίες και περιοδείες σε Ευρώπη και Αμερική είτε solo (ως Dead Gum) είτε σε μουσικά σχήματα στα οποία ανήκει (Reverse Mouth, Wham Jah). Εδώ και 15 χρόνια δραστηριοποιείται, επίσης, με το μουσικό του label, Phase!, το οποίο έχει εκδώσει πάνω από 120 κυκλοφορίες ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών σε βινύλιο, κασέτα και CD ενώ παράλληλα έχει διοργανώσει συναυλίες σημαντικών ξένων καλλιτεχνών (Big Blood, Talibam!, Phil Minton, Blood Stereo, SewnLeather, AngelsinAmerica, El-g, FranceSauvage, CakesofLight, DonnaParker, κ.α.) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ξάνθη.

Παναγιώτης Λαδάς:

Ο Παναγιώτης Λαδάς γεννήθηκε το 1981 στην Κόρινθο. Το 2005 αποφοίτησε από την σχολή Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος της Κοζάνης και το 2012 από την κατεύθυνση Σύνθεσης του τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα σχήματα, με γνωστότερα τους Postblue, Masine like Koma, Daτσουtsun, beaTol & the Eagol, ΦΙΔΙ, Λείπει και ΤΣΟΚΟΛΣ. Ασχολείται μεταξύ άλλων με την μελέτη των γενεσιουργών παραμέτρων της κάθε είδους (καλλιτεχνικής ή μη) δημιουργικής διαδικασίας.

 

Critical Music Histories:

Οι διαλέξεις της ομάδας Critical Music Histories στοχεύουν στην ανοιχτή, ανεπίσημη ανταλλαγή απόψεων και ερευνητικών προσεγγίσεων σε θέματα μουσικής ιστοριογραφίας, ανάμεσα σε φοιτητές, διδάσκοντες, προσκεκλημένους ερευνητές και ενδιαφερόμενο κοινό από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η θεματολογία τους αφορά σε ριζικές, αναθεωρητικές προσεγγίσεις πάνω στη μουσική, τον ήχο και το θόρυβο, την υψηλή και χαμηλή κουλτούρα, το ρόλο και την εκπροσώπηση του μουσικού σώματος στην κοινωνία, τη σημασία της μουσικής (αυτο)βιογραφίας, την αξία των προφορικών, άγραφων ή κοινωνικά “αόρατων” ιστοριών της μουσικής πράξης και τη σχέση ανάμεσα στις καλλιτεχνικές πρακτικές και την καθημερινή ζωή σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.

Όλες οι εκδηλώσεις συνοδεύονται από συζήτηση με τα μέλη της ομάδας και το κοινό. Η είσοδος είναι ανοιχτή για το κοινό, με ελεύθερη συνεισφορά για τις εκδηλώσεις που γίνονται εκτός ΤΜΣ.

Πληροφορίες σχετικά με την ομάδα | Πληροφορίες σχετικά με τις διαλέξεις

cheap twitter followers